Forum 12'inch Radio Strona Gwna 12'inch Radio
Najlepsza Muzyka dla Ciebie!!!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

ale dzięki temu ze poczytałam to się uspokoiłam ..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 12'inch Radio Strona Gwna -> 12inch Radio
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
DJ



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 716
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Czw 15:54, 27 Mar 2014    Temat postu: ale dzięki temu ze poczytałam to się uspokoiłam ..

To rodzaj masażu, który przepycha limfę w kierunku węzłów chłonnych i naczyń krwionośnych. [link widoczny dla zalogowanych] Misia Bela-----.,a mojej piosenki nie kojarzysz?
Gdyby nie baby, to faceci nic by nie osiągali!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja jestem ta super pozytywna bo mi sie udalo 14 dni i czulam sie zarabiscie. [link widoczny dla zalogowanych]
ladna ze o dodzie nie wspomne i tym jej kartoflowatym nochalu Kilka osob będzie u mnie 1 raz. już sama nie wiem czy mam się z nich cieszyć czy być zła na los że mnie takimi obdarzył... a tak juz ladnie lecialo w dol hej do dziewczyny która mówiła że ma poplątane włosy.. Po upływie tego czasu talk starannie zmieść lub odkurzyć. Wejdź na sexycity.pl/polecam/894
[link widoczny dla zalogowanych]
Z chwilą pojawił mi się jeszcze stan zapalny, bo paluch koło paznokcia od wewnętrznej strony zaczerwienił się, mało tego, na paznokieć zaczęło mi narastać tzw \dzikie mięsko\.
Ja zastanawiam się nad tym kursem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla
DJ



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 716
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Nie 1:51, 06 Kwi 2014    Temat postu: ja tak na moment ale po przeczytaniu ktoregos z wpisow az mn

Gabyl widze jestes obeznana w laserach Na pewno nie korzystalas?
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieję że z powrotem zapanuje tu spokój i będzie miło czytac ten topik. Po trzech miesiacach odzywiania zrobilam pasemka a potem zafarbowałam sie na jasniejszy a teraz juz praktycznie mam swoje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

100 zł czy więcej (ja nie uważam, żeby to było dużo), ale można je kupić i za sporo mniej. [link widoczny dla zalogowanych] te włosy to naturalne?
istne szambo!!!!POLECAM dziewczyny te ktore miały pieczenie po tym leku, prosze napiszcie jak sie go pozbyłyscie, u mnie sie zaczeło na 3 dzien od zazycia tego leku, jakis dramat, bałam sie ze to grzybica, ale przecierz 4 dni wczensiej gin. Ale sam wraca do zony. ale i tak sie ciesze Ale po co bzdury wypisywać jesli jakies fryjerki spiep...ły 3 osobom włosy to dlaczego same sie nie wypowiedzą a może ich było 10 niezadowolonych. [link widoczny dla zalogowanych]
w innym ujęciu dziewczyna z wściekłością wielkimi nożycami ścina wyhodowane rośliny. ok wróciłam do domu i zapomniałam co to jest sen bolało ciagle bez ustanku wiec postanowiłam zasięgnać porady u innego stomatologa kazał zrobić pantomograf szczęki i przyjechac poogladał i stwierdzi, że 6 - tke górna można zamykać 2 godziny bez znieczulenia czyścili mi kanały na razie tylko dwa bo trzeci coś nie chciał się udrożnić, zamknęli dwa kanały i kolejny jeden we wtorek.... albo koszulke z napisem POLSKA i np smycz taka sama jesli jednak stosujecie ta diete, zycze powodzenia w walce z rozstrojonym metabolizmem.. Ale dla mnie grudzien to najpiekniejszy miesiac w roku! Wyglądam jak matka karmiąca! kolacja- kilka plasterków wędlin zawiniętych w żółty ser i ogórek-200 kcal.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziś właśnie zakończyłam swój 3 dzień z A6W i powiem wam że już czuje efekty Co prawda już przed rozpoczęciem treningu z A6W byłam szczupła, ale dopiero dziś czuje swoje mięśnie brzucha !
[link widoczny dla zalogowanych]
chcę zrobić korektę uszu, moja znajoma miała robiona, ale efekt był kiepski, więc wole wybrac się do jakiegoś dobrego lekarza
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

sylwetka24 [link widoczny dla zalogowanych] szuan - to jest straszne,że nikt nie wiedział o wpływie nikotyny na tarczycę.
ja nie ubieram spodni, to cudaczne pomysły, ubierać spodnie?, phi, ja ubierac to moge choinke. Jesli chodzi o Twoje skupienie sie na pisaniu pracy to naprawde jest mi bardzo trudno cos powiedziec ,ale tylko dlatego ,ze kazdy inaczej moze reagowac na glodowke.Moga byc zalamania nastroju,przygnebienie, moze byc zupelnie odrotnie.Niektorzy maja wielka jasnosc umyslu .Bywaja stany radosci i euforii .To sa zupelnie skrajne stany u roznych osob.Moze byc bez takich drastycznych wachniec i bedziesz sie czula tak jak zazwyczaj .Nie jestem w stanie tego powiedziec jak Ty to przejdziesz bo tego nikt nie wie. Kamień nazębny trzeba bezwzględnie usuwać, bo mogą wypaść zdrowe zęby. Teraz mam brązowe i są super. Ale juz powoli sie ich pozbywam- wiadomo ze przytyc jest latwo ale juz schudnac nie :/ [link widoczny dla zalogowanych]
dzięki za odpowiedż,kupiłam kurs na płycie metody fiberglass i chyba jet do bani bo pokazywali jak się wtapia ozdoby na jedwab;przykleja na lakier i pokrywa resiną,ciekawe jak to długo wytrzyma tym razem wybrałam prywatną klinikę, która cały zabieg i tak zrobiła na Kasę Chorych. dietę trzymam, a ważę więcej.... Przyszedl do mnie moj lekarz, poglaskal po czole widzac moj strach, na koniec zeby rozluznic atmosfere powiedzial, ze zaraz rozetnie mi ten moj wstretny rysunek na brzuchu (tatuaz, ktorych nie cierpi), po chwili odsunal przescieradlo ktorym bylam przykryta, przylozyl reke, wymierzyl i dodal o jednak nie, zabraknie cm, cholera odalo ci sie Wyniki leczenie operacyjnego są zazwyczj dobre, najczęściej natychmiast po zabiegu operacyjnym ustęują dolegliwości bólowe.Drętwienia , mrowienia oraz osłabienie siły mięśniowej ustępują wolniej i nie zawsze w pełni.Zazwyczaj ręka do pełnej sprawności powraca w ciągu ok 10 tygodni natomiast poprawa przewodnictwa nerwowego wymaga od 1 roku do 2 lat. Ps. Przy zimnej pogodzie np ja przeprowadzała we wrześniu ale w trakcie trwania było bardzo zimno i deszczowo .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i później co 6-8 tyg
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie dziwię się, że niektórzy wolą piaskowanie robić po kawałku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

czy dany wyraz jest rodzaju meskiego, zenskiego czy nijakiego?? [link widoczny dla zalogowanych] no słuchajcie, np.
beszczelnosci to ci nie brakuje. ja mam w tym pakiecie tak jak pisałam TELEFON STACJONARNY TELEWIZJĘ I INTERNET BEZ OGRANICZEŃ a telefon naprawdę się opłaca bo w weekendy dzwonię na prawdę za darmo nawet do irlandi i niemie POWAGA przepraszam, ale link nie działa, chodziło mi o Sprzedającą o nicku gradzia30 i orbitrek GIGANT firmowy BREMSHEY \'\'ORBIT\'\' (numer 170393609) Tez mam wokol sutkow i je poprostu wyrywam.. Chce wyjechac z chlopakiem do kraju liscia klonowego, ale wczesniej musimy zbadac grunt. [link widoczny dla zalogowanych]
ja poprostu nie lubie poniedzilaku i wszystko mi jakos idzie tak wolno, ale jestem jak widzisz nadrobilam wasze weekendowe ploty i teraz wracam do roboty Jak na razie nie ma 100% pewnosci ze antykoncepcja wpływa na rozwój nowotworów. A co do plywania to najpierw naucz sie plywac, a potem bedziesz mogla popracowac nad konretnymi stylami. Doszlifowalam jezyk, wiele sie nauczylam. Czy trzeba najpierw zgłosić się w parafii czy od razu do Diecezi? Hej! Uważałam że tematy zdrowotne mnie nie będą dotyczyć skoro nie mam zamiaru choroważ przez następne 10 lat.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ale wszystko jest do zniesienia,naprawde nie jest tak zle.
[link widoczny dla zalogowanych]
no, mi też sie całkiem podoba, ale jest juz nienajmlodszy bo 40!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

po pierwsze, gdyby ilość orgazmów i łatwość ich osiagnięcia decydowała o jakości snu ja byłabym okazem śpiocha, ponieważ w okresie menopauzy moje zycie seksualne ( w przeciwieństwie do sennego) uleglo takiej metamorfozie, oczywiście in plus, że życzyłabym tego niejednej Pani w okresie jej rozkwitu kobiecosci. [link widoczny dla zalogowanych] Pozdrawiam!
życze wam zebyscie dawali rade spac więcej jak 6 godzin i czy to normale. ciezko... Captain Hollywood Project - We\'re Flying High Wszystkie zabiegi są wykonywane przy użyciu profesjonalnych kosmetyków dobrej jakości, zarówno na ciało jak i twarz. [link widoczny dla zalogowanych]
hmm, tak: Bol brzucha podobny do bolu miesiaczkowego, jest normalny, na poczatku ciazy. osobiscie nosze adidaski tylko do krótkich spodenek .. chirurg powiedzial ze napewno do mnie wrocisz wiec wrocilem bo juz nie wytrzymalem tego ciepienia przez pare lat. Ja jesli miałabym się wybrac to tez z mama albo z przyjaciółką. Dostałyśmy też główki treningowe, na których każdy robił swoją pracę dyplomową, można było zaszaleć z pomysłami. Przede wszystkim musisz je wycieniować...wtedy mniej się puszą i nie są przy klapnięte..Tylko u fryzjera musisz się określić jaką chcesz mieć długość..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum 12'inch Radio Strona Gwna -> 12inch Radio Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin